به دانش آموزان جدیدخوبم
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
شنبه 20 مهر 1392برچسب:, :: 13:14 ::  نويسنده : مریم صدقی

ازهمه دانش آموزان عزیزسال دوم که دروبلاگ نظرات خودراگذاشتندتشکرمی کنم

من هم ازآشنایی باشمابسیارخوشحال شدم

دلم می خواهدبدانیدکه من همه شماراازصمیم قلب دوست دارم،وهمه تلاشم رامی کنم که شمابه اهدافی که درزندگی داریدبرسید

دلم می خواهددردرجه اول بنده خوبی برای خدای خودباشیدوفرصت جوانی برای بندگی مغتنم شماریدوبعدهم یک فردمفیدوموثردرخانواده درنقش های فرزندی وانشالله همسری ومادری!متعجبتعجب نکنیدخیلی زودزمان می گذردومابایدبرای خیلی ازرفتارهابه خوبی آمادگی داشته باشیم.

امیدوارم بتوانیم دراین سال ازهم چیزهای خوبی یادبگیریم

بزودی وبلاگ گروهی راباتوکل برخداوهمت شماراه اندازی می کنیم تابتوانیدنظرات ومطالب خودرادرآنجاقراردهید



نظرات شما عزیزان:

مهرابی
ساعت0:58---1 مرداد 1393
سلام خانوم جونم....خوبین؟؟؟طاعات و عبادات قبول....التماس دعای فراوون دارم....بازم بهتون سر میزنم....شبتون قشنگ و پرستاره

مهرابی...!!!
ساعت18:40---6 بهمن 1392
خدایا با تمام وجود گناه کردیم....
نه نعمت هایت را از ما دریغ کردی.....نه گناهانمان را فاش کردی....اگر بندگی ات را میکردیم چه میکردی.....؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 13949
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->